黄子小姐

【粵語】《酒窩殺人事件》 8 PhaYo Part


 -------------------------------------------

我喺一個唔紅噶模特兒,接唔到上得檯面噶Job,只能每日返公司打卡搵存在感。

喺我經過已經路過無數次噶暹羅廣場時,我聽到一個街頭賣唱藝人有趣噶開場白,我終於停下我噶腳步,企喺人群外。

佢話:“我叫阿YO,我今朝凌晨四點坐咗一班從清邁飛到曼谷噶廉價飛機,我懵盛盛咁跟住人群行出機場,帶住我噶木吉他坐上一班巴士,架巴士真係好逼,我坐咗兩個站就頂唔順想嘔,然後,我黎到呢度…”

佢唱咗一首歌,彈住木吉他。

歌詞講述一場暗戀,佢系中一噶時候愛上咗一個男仔,第一次見到佢系喺學校門口噶路邊攤,個男仔買左一串魚旦企喺街邊食緊,佢好高,遙不可及,終於有一日佢鼓起勇氣想同呢個男仔表白,但無意之中聽到個男仔話:琴日落課隔離班個男同學同佢表白真係好核凸,用黎表白噶memo紙隨風飄去,佢個心亦都跟住破碎。

觀眾聽到入曬神,眼濕濕,手震震,唱到最後佢笑住甘講。

“時光飛逝,張memo紙寫住乜嘢我一D映象都無,但系我宜家仲記得佢噶學號。”

旋律不太動人,歌詞亦唔夠文藝。

全場都系度笑,但系我皺住眉,壓低咗帽簷,我挪出啱啱系7仔買野噶賬單喺背面寫咗呢幾句:You're the best for me .Always and forever.然後丟入佢個吉他盒入面,轉身行入地鐵站。

你當時張memo紙寫住[You're the best for me .Always and forever.]

 

果晚坐系曼谷民宿噶阿Yo打開吉他盒數佢今日噶收入,佢見到一張皺到面目全非噶廢紙,鬧左一句無公德心就隨手將佢丟左入垃圾桶。

 

過左三個月零之後,我接左一個代言眼鏡噶Job,然後,唔知點解突然紅咗。

從此,我唔再喺阿喂阿水同阿邊個,開始有人知道我個名叫Pha。我依然堅持每日五點整經過暹羅廣場,雖然阿Yo噶出現完全喺睇心情。

但只要佢出現,我就會將中午喺7仔買車仔面噶賬單留下一句丟入佢個吉他盒。

 

我越來越忙,IG噶粉絲越來越多,我識咗兩個好有個性噶模特兒朋友,一個系溫柔低調擁有龐大粉絲團噶Forth,一個系不務正業噶二世祖Ming。

我將阿Yo噶事講咗比佢哋聽,佢哋一致回復咗四個字【人慫錢多】。到後來只要我提起阿Yo,佢哋就會用呢四個字回復我。

 

偷睇阿Yo第306日噶下午五點整,我將自己包到好似阿拉伯人咁企喺暹羅廣場噶街頭,我好想衝上去直接將meno紙遞俾佢,但我嘆左口氣,再次將佢丟入吉他盒。

轉身跑上停喺路邊等我噶保姆車上,心煩意亂,打開聊天室。

【偷睇阿Yo噶第306日】

【今日依然唔夠膽親手將表白噶紙條遞俾佢】

【阿Yo今日100%可愛】

我瘋狂刷屏,結果果兩位好友依然非常孤寒咁回復慣例的四個字。

 

偷睇阿Yo第310日噶下午五點整,今日夜晚無Job,我買左罐碳酸飲料坐喺路邊,阿Yo今日著得好可愛,就好似一個鋼琴小王子黎彈吉他咁。

佢噶開場白依然咁特別。

“我最近次次都收到一個疑似瘋狂Fans噶留言,上面寫住[You’rethe best for me .Always and forever],我當時見到呢句話起咗一身雞皮,咩年代啊?仲forever…喺我想將佢丟入垃圾桶噶時候,我個腦突然閃過一D片段,原來呢句話喺我當年寫喺Meno紙查咗一晚英文字典噶果句…”

阿Yo今晚唱咗一首新歌,開頭喺呢幾句:

我又有心事 自從收到Meno紙

我問誰 誰都不會在意紙上的句子

因為這一句英文實在太幼稚

我知道我自己已經忍唔住了,我唔得閒理會舉住手機直播緊噶圍觀觀眾,我只想行過去,抱住佢,然後喺佢耳邊輕輕一句:思念成災。

點知我俾佢推開咗,然後狠狠咁一腳飛咗埋黎,我措手不及噶薯樣應該已經俾身後噶各位Live博主捕捉到。

“衰人!你有本事一世唔好同我講嘢!”

“你淡定D先~”

“你一早認出我做咩唔同我講啊!”

“我…我要確定你喺咪仲鐘意我啊嘛…”喺佢再次舉起小拳頭之前我終於投降明智咁道歉。

“所以你喺等我開口先?車…”Yo皺住眉咁控訴佢一D面都唔俾佢。

“去食壽司?”

“食乜壽司,閃開!睇唔到我D Fans等緊我唱歌咩!”

“你可以等陣唱俾我聽~”

“…”

觀眾睇住呢一幕睇到面懵懵一舊云。

 

Pha當晚勝胜追擊,即刻將阿Yo拉入聊天室,畢竟果位有經驗噶二世祖都系咁操作的。

從此以後佢要[人慫錢多]徹底滾出呢個聊天室。


-TBC-


评论(12)

热度(21)